Wednesday, June 01, 2005

Seven Days in the Hole/Six Days on the Road

God kveld ønskes samtlige.
Var i dag en heldig liten åndsdverg og fikk høre navnet mitt lest opp forann hundrevis av Rambospirer. Det blei sju dager uten sommersol, kald pils og lettlkledde damer.
(13 til 20 juni blir det altså stille fra denne kanten.)
Så langt ser det sånn ut:

Dag 1: Morten Jørgensen: Kongen av Danmark
Dag 2: Jørgensen: Sennepslegionen
Dag 3: Ferdiglese Tom Wolfe´s Bonfire of the vanities
Dag 4: Hunter S Tompson: Fear and Loathing In Vegas
Dag 5: Bukowski: vet enda ikke hva.
Dag 6: Buksowski: ???
Dag 7: Hunter S Tompson: En antologi av ett eller annet slag.

Prøver å få ta med gitar, så jeg kan øve. Satser på å få ha med både discman og gitar. Blir vel en del skribling og fundering også.
Venter ellers febrilsk på mine 6500 fra norske skattemyndigheter. Show me the money!!!

Vi må få bestilt biletter til Uffe og Lasse, men det har ingen hast foreløpig. holder hvis vi gjør det i månedsskiftet. Øyabiletten ligger i lanken. Blir godt å møte Gustav, Extensiminimum, O og alle de andre.

Reiser direkte fra Solitary Confinement inn i Springsteenland sammen med brodern og Torgny. Deretter er det St. Hans der jeg sikter meg inn på sol, sand, sats og sandkaker.

Gulity Pleasures: (lei revolver, kjøp kule)
Gavin McGraw: I don´t wanna Be
Daniel Powter: Bad Day
Gyllene Tider
Buck Owens
Meat Loaf
Annie
Roxette
Sahara Hotnights
Smokie (de har noen bra!!! Skyt, Skyt meg !!!!!)
Rod Stewart (var knugen I Faces, flink ei stund)

Good Riddance, Companeros!

Viva Las Medås, Hold den ækle bisken i bånd, Lytt til Leufen og Skyt først!!!!!!

1 Comments:

Blogger -s- said...

Sprett og kjall!
Du har fulgt opp skjønner jeg. Veldig bra, hvis bare alle andre kunne oppdatere sine så kunne ting blir frekt og hellige her!
HAr sendt in spørsmål på en leilighet i Kristiania nå og venter på svar. Da er vi oppe i 3500, men det er sentralt og stort og verdt det!
Burde egentlig skrive felles blog, men det her er bedre. Har og søkt på en del jobber nå og tror alt kommer til å ordne seg.
Jeg skal hente min øya bilett i morra og tror dama og venninde og blir med som jeg har sagt før. Greit å ha litt kode på slike ting. Øya er grei dame ting etter min mening, noe annet med Trigger turne eller europa tur.
Øving til helga og gleder meg over at du leser Jørgensen endelig. HAr på bilbo i bø hvis du ikke får tak i. SKal nå som lesing er hoved prioritet etter musikk og andre "bedrifter" fullføre Shakey og Elvis styret som jeg aldri rakk.
Flotters med blog! Gleder meg!

Øs ut!

1:12 PM  

Post a Comment

<< Home